utorok 19. októbra 2010

Trošku o mne

Vo svojom pracovnom živote sa venujem vyučovaniu informatiky na Gymnáziu v Novej Dubnici. Som absolventkou Vysokej školy ekonomickej v Bratislave - dnes je to Ekonomická Univerzita - Fakulta Riadenia -odbor ASR (Automatizované systémy riadenia v ekonomike). Neskôr som si úspešne ukončila Doplňujúce pedagogické štúdium na Žilinskej Univerzite, v roku 2009 som svoju kvalifikáciu rozšírila o II.kvalifikačnú skúšku v MPC Trenčín.Moje záľuby sú veľmi rôznorodé, ale určite medzi nimi nemôže chýbať šport - lyžovanie a plávanie,ktorým som sa dlhé roky venovala aktívne a určite som sa vyšantila aj na svojich 2 synoch :-) ,cestovanie a aktívna dovolenka na bicykloch, fotografovanie - avšak spracovanie fotiek nie je moja silná stránka, knihy milujem a ak by som si mohla splniť sen, tak by ním bola izba s knižnicami na každej stene až po strop a jedno pohodlné kreslo a lampa v strede :-), milujem prácu so všetkým pekným a asi ma aj tak najviac bavia ľudia a ich neustále poznávanie. Do DVUi som sa prihlásila preto, aby som si obohatila vedomosti a získala nové znalosti z rôznych oblastí informatiky a určite zavážilo aj doporučenie mojej kolegyne, ktorá absolvovala 1.beh.

4 komentáre:

  1. Držím palce, aby Vám ten elán a úžasné záľuby vydržali. Dúfam, že DVUI splní naše očakávania a zostane nám pritom čas aj na naše koníčky. Mimochodom, máte krásny sen...

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Sme, teda my informatici,asi všetci na jednej lodi, máme radi svoju prácu a dokonca aj radi učíme. Držme si navzájom palce, aby nám to dlho vydržalo.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Mám podobné záujmy a rada spoznávam nových ľudí, ale radšej osobne a tak dúfam, že sa stretneme aj osobne a vymeníme si navzájom skúsenosti z učenia ale aj záľub.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Zuzka,
    aj mne sa páči tvoj sen s knižnicou,je to úžasný relax, tento rok pri prerábke obývačky som si dopriala kreslo, do ktorého sa ponorím s knihou, len je to málokedy.
    Ak sa chceš pohrať s úpravou fotiek, dám ti tip na dobrý SOS: The GIMP je slávny linuxový bitmapový editor vo verzii pre Windows. Program by sa dal zrovnať s Adobe Photoshop a CorelDraw: http://sospreskoly.org/o-gimpe
    stiahni si ho z:
    http://www.softmania.sk/The-Gimp.html Videonávody GIMP - Popis programu, práca so súbormi : http://video.sospreskoly.org/video/gimp/kap1/.

    OdpovedaťOdstrániť