utorok 9. novembra 2010

Upratujem, upratuješ, upratujeme :-)

Tak a je to tu....Nielen niečo spraviť a nechať tak, ale aj poupratovať treba :-) Ale, to nie je sťažnosť, len veselý začiatok:-) Keďže mám veľmi dobré motivátorky a mojich anjelikov ( Ľubku a Kvetku ), tak som sa do toho aj ja pustila
Najskôr som sa pohrala motívom a farbičkami a usporiadaním na blogu. Zvolila som jednofarebné pozadie, lebo moje písmenká a prejavy sú veselé a tie lepšie vyniknú takto :-)
Ešte pridám nové moduly a pár zaujímavých odkazov.....Takže dnes budem ešte pokračovať :-)
Tak už som opäť tu. Je to síce až na ďalší deň, ale predsa. Musím sa priznať, že anjel strážny nesklamal, VĎAKA :-)
Ale teraz k práci : Dnes som neumývala okná, ale pridala som kategórie mojich príspevkov, pár odkazov na zaujímavé stránky a zmenila som pozadie - podľa cítenia a rozpoloženia :-) A tu vznikla taká malá nezrovnalosť a tou je, že podľa mňa ešte tlačiť obrázok v hlavičke by rušilo celkový dojem blogu, preto som sa rozhodla nepridať obrázok do hlavičky.
Verím, že to nebude vadiť a pochopíte môj názor, že menej je niekedy viac ...
Ďalšou drobnosťou je označenie   príspevkov - rozhodla som sa ich rozdeliť zatiaľ na 2 kategórie - pracovnú a vzdelávaciu a to je ĎVUi a tá druhá hovorí niečo o autorovi.
Teraz sa ešte idem potrápiť s farbou písma, lebo si farbičky robia čo chcú a vôbec sa nezobrazujú ako ja chcem. Takže idem pracovať.
Farby sa rozhodli, že ma poslúchnu a ja som veľmi rada :-)
A ani hľadaania sa nevzdáte na mojom blogu - pridala som vyhľadávanie na webe.
Poslušne hlásim, úloha splnená - tak ako som to cítila a .... idem búvať. Dobrú noc. ? :-)

1 komentár:

  1. Krásne pozadie, aj výstižné - skôr ako pri západe slnka blogovať nemáme čas. Veľa úspechov :-) Komunikovať s ľuďmi (vymieňať si s kolegami skúsenosti, navzájom poradiť)má určite väčší význam ako upratovať.

    OdpovedaťOdstrániť